Najczęściej zadawane pytania dotyczące realizacji dostaw:
1. Jakie są koszty transportu towarów zakupionych w sklepie internetowym?
Koszty transportu zakupionych u nas towarów wyliczane są na podstawie dwóch zmiennych: wagi brutto oraz gabarytów (wymiarów) zamawianych towarów. Najniższą kwotę za usługę transportową sprawdzić można poprzez "koszyk". Po dodaniu wybranych produktów do koszyka od razu Klient dowiaduje się jaki jest najniższy koszt dostawy.
Produkty zakupione w naszym sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomatami InPost.
Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
Zamawiane produkty w zależności od gabarytów pakowane są w opakowania zapewniające bezpieczny transport (koperty dla małych elementów lub w przypadku większych gabarytowo w karton zafoliowany oraz oklejony taśmą zabezpieczającą).
Koszt dostawy według rodzaju płatności
Przy zakupie towarów o wartości od 499 zł brutto przesyłka paczkomatem - gratis
Przy zakupie towarów o wartości od 499 zł brutto przesyłka kurierem - gratis.
Czas dostawy
Orientacyjny czas realizacji zamówienia (dostawa do klienta) uzależniony jest od dostępności towaru w naszym magazynie i wynosi:
Dostępne od ręki
Produkt znajduje się w naszym magazynie. Dostawa do Państwa nastąpi w ciągu 1-2 dni roboczych.
W przypadku wyboru formy płatności „przelew tradycyjny” termin dostawy liczony jest od daty zaksięgowania przelewu.
Zastrzegamy, iż podane terminy mają charakter orientacyjny i nie są bezwzględnie wiążące dla Sprzedawcy. Maksymalny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Wysyłki realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy i święta.
Wszyscy nasi klienci za pomocą wiadomości mailowych otrzymują numery listów przewozowych umożliwiające śledzenie paczki. Klient na bieżąco informowany jest także o statusie zamówienia.